Bli medlem

När du bestämt dig för att gå med i klubben betalar du in medlemsavgiften till vårt plusgirokonto 35 96 64-0

Medlemsavgiften är 300 kr per person och år

På inbetalningen till Storsjöbygdens Fotoklubb, plusgirokonto 35 96 64-0 anger du namn och adress, postnr, postadress.

Vi vill också gärna ha ditt telefonnr, mobilnr, födelseår samt email. Om du har svårt att få med alla uppgifter på inbetalningen så kan du skicka det du inte får plats med till: info@storsjobygdensfotoklubb.se

Men komihåg det är viktigt att ditt namn står på inbetalningen så vi vet vem som har betalat

Du kan även få ett inbetalningskort på vårt nästa månadsmöte. Fråga efter vår kassör Sven-Olof Färnström

Rabatter & förmåner

Som medlem i Storsjöbygdens Fotoklubb får du rabatter på följande affärer mot uppvisande av medlemskort:

• Svenssons ramar: 20% på material och inramningar
  • Hobbyboden: 10% på konstnärsmateriel som t.ex. passepartoutkartong

Utrustning att hyra för medlemmar

Som medlem har du möjlighet att hyra en dia- och negativskanner. Kostnaden är 50 kr/2 veckor och man lämnar en depositionsavgift på 500 kr som man får tillbaka vid återlämnandet.

Vi har även en skärmkalibrator som lånas ut mot en depositionsavgift på 200 kr. Skärmkalibratorn och dia- och negativskannern lånas via Reinar Persson (070-600 84 63).

På månadsmötena kan man även låna en sensorrengörare. Ta med kameran till mötet. OBS! Den måste ha nyladdat batteri.